Totalul afișărilor de pagină

22 iunie 2010

sun & rain

Si poate Zambetele mele nu vor inceta sa apara ..
Dar sentimentele din inima mea o sa continue sa dispara.


Trecand pe langa tot , tot ce am trait;
Incep sa cred ca n`am ..n`am ascultat nimic ..


Amintirile nu`mi aduc decat regrete seci ,
Dar ce pot sa fac eu ?!...
Cu Viata n`ai cum sa te`ntreci ..
Oricat am alerga ..toti sfarsim reci.


Libertatea o gasesc doar la sfarsit de tot..
Si cum nici unul nu stim unde e sfarsitul..
Avem de asteptat imbratisand speranta,
Nu noi suntem de vina.. de vina este sufletul.


Rasare .. rasare soarele.. aducand un nou inceput
Dar unde`i ploaia ce ne racoreste ?!!
Si unde`i umbrela sa ne fereasca sa picaturi ?
Unde sunt eu? Unde sunteti voi?


De ce nu suntem batuti de soare ?
Si nici udati de ploaie?!
Umbrela n`avem ...


In sufletul nostru..
Cand e soare.. cand ploua ..
Cum sa te feresti cu umbrela de o ploaie sufleteasca?

Niciun comentariu: