Totalul afișărilor de pagină

03 iulie 2009

Si...

Si aveam momente cand ziceam si credeam k nu este atat de important pt mine, ziceam doar k ma copilaresc.. dar in momente ca asta.. simt k prezenta lui imi poate schimba starea de spirit.. din rau .. in bine.
Si il vreau langa mine.. asta e clar , dar ne "desparte" naivitatea lui .. si bunatatea pe care o impartaseste si celorlalti. gandeam inainte k iubirea e mai presus de orice...si acum gandesc la fel ..insa pe langa iubire mai exista si altele..
Si el ..el era un simplu nimeni .. dar .. se pare k soarta mi l`a scos in cale.. am ajuns amandoi intr`un loc unde nu planuiseram.. insa cineva acolo sus ne`a indreptat pasii spre locul iubirii noastre.. din cateva priviri , din cateva vorbe.. am devenit un NOI fara sa stim.. vroiam sa fim prieteni , insa sentimentele noastre ne`am adus unul in bratele celuilalt .


Si nu`s trista...nici macar nemultumita.. doar ca ma sperie acest univers plin de necunoscut si totodata de iubire.. implinire..si dorinta.

5 comentarii:

Anonim spunea...

iubirea da oameni peste cap ..
pup.

Mihaela spunea...

si..si...totul e OK:)

eliza spunea...

el .. e greu cu baietii

eliza spunea...

am uitat sa spun :"> mi-a placut :D

Anonim spunea...

de fiecare data cand ne indragostim...