Totalul afișărilor de pagină

02 ianuarie 2011

3 January Ma B`Day 22









Nou..neah, vechi!

Au trecut aproape 22..22 de ani de viata! As putea spune "WOW"... dar tind sa cred ca sunt la inceput ...si ca mai am atatea de vazut ..de simtit .. de petrecut.
Si totusi ce rost au zilele de nastere? Ne ajuta cand suntem micutzi...atunci ne bucuram ca inaintam in varsta si o sa putem sa fim mai liberi.Dar cand ajungem sa fim liberi asa cum vroiam.. parca nu mai este totul roz, asa cum speram sa fie..Deci zilele de nastere sunt inca un motiv de ingrijorare in viata asta gri ce prinde incetul cu incetul o tenta de negru intunecat.
Vreau sa cred ca o sa fu mereu acelasi copil naiv, sincer si gingas..
Vreau sa continui sa vizez ca la 10-13 ani..
Vreau sa am parte de ceea ce am in momentul de fata: de iubitul meu Gabi, de parinti (care ma iubesc si ma sustin mai mult k oricand), de persoanele pe care le consider prietenii mei..de fiintele nevinovate din viata mea : kissu, mishu, buburuza, dudu, makkusi bitza(odihneasca`se`n pace :( ); de sora mea si nepotii mei pe care`i ador..S nu in ultimul rand de Dumnezeu in momentele de tristete, dar si de fericire!

Niciun comentariu: