Totalul afișărilor de pagină

10 septembrie 2011

Histoire de ma vie

Prin zilele tineretii trec cu ochii inchisi ..si tristi..
Impinsa de cei maturi si copti la minte..
Imi las dorintele deoparte
Ascult de glasul"intelepciunii"
De asta am ajuns sa`mi regret anii
Si faptele , sa ma uit in oglinda ..
Si sa ma intreb cine e acolo?

Visam la altfel de viata
La altfel de zile
Dar ascultand de ceilalti
Am ajuns sa nu`mi mai diferentiez
Zambetul fals de cel real..
Nu stiu sa mai zambesc din suflet.

Ma gandesc prea des ca mi`am pierdut scopul
Sufletul si idealurile mele...
Cine sunteti voi sa-mi spuneti ce sa fac?
Imi veti gasi voi sufletul?
Si cine mi-l va alina ?

Ca nu mai stiu de mine..
Si nu mai pot continua ..
Nu stiu ce-i rau sau bine...
Nu stiu de ce exist pe lumea asta.

Vreau ca ochii mei sa fie fericiti ..
Vreau sa nu ma mai stresati,ci sa ma iubiti...
Nu mai vreau sa ma regasesc in toate melodiile triste..
Nu mai vreau sa nu am un umer pe care sa plang ..

Vreau sa vad ca nu sunt singura pe lume
Ca voi nu existati in jurul meu
Doar asa de dragul fundalului mirific
Cel vad cei ce privesc din ansamblu

Vreau sa imi spuneti ca ma iubiti
Vreau sa imi spuneti :"Bravo!"
Nu doar sa va faliti ...
Cu toate realizarile mele...

Sulfletul sa mi-l gasesc..doresc...
Cu al lui sa mi-l impletesc..
Si sa zburam iubire...
Sa fim doar eu cu tine...

Sa simt din nou fluturasi..
Sa astept cu nerabdare
Sa te zaresc in cale...
Sa fim ca doi copii..

Eu n-am sa ma maturizez niciodata..
Voi  fi o femeie cu suflet de fata.
Dar am nevoie de sprijinul vostru..
Ca sa mai pot traii sub cerul albastru..

Vreau sa traiesc ..
sufletul sa mi-l gasesc..
Vreau sa zambesc..
sa iubesc...

Sa fiu mereu eu ...
Sa fac ce vreau eu ..
Sa-mi pot strange parintii in brate ...
Sa uitam de tot si sa fie bine...
Ca de NU...nu stiu ce se va mai alege din mine..

Niciun comentariu: