Totalul afișărilor de pagină

27 mai 2011

O simpla realitate

As vrea sa fie totul mai clar , sa stiu si eu ce ii doresc , ce vreau sa fac .. sa nu mai stau p ganduri.
Iubitule am atatea dubii .. Atatea intrebari pentru propriul suflet ...dar el?...El nu stie sa`mi raspunda..spune mereu ca ar vrea ..dar..
Si atunci eu nu stiu .. ce vrea..ce vreau ..

Scriu pt tine.. Scriu pt noi... Sau scriu doar pt ego`ul meu egoist ce vrea sa se simta mereu protejat?

Ce inseamna pana la urma "a iubii"? Multi definesc acest verb in cuvinte..Multi striga in gura mare...Multi se folosesc de ele k sa beneficieze de ceva.. Multi fac multe..dar tu,sufletul meu...tu de ce simti si spui asta? Daca indoieli ai ...
Poate ca imi e teama si tind sa alerg spre libertate..sau poate ca sufletul m`a mintit cand mi`a spus ca iubeste.
Poate ca orgoliul ma face sa`mi doresc mai mult..Poate..Poate...
De ce suntem facuti sa traim o intreaga viata asa? Intrebandu`ne de mii de ori aceeasi chestie..

Nu vreau sa`mi traiesc povestea..doar visand.

Niciun comentariu: