Totalul afișărilor de pagină

09 august 2011

1207

Dansand pe ritmul disperat al tacerii,
Ating din cand in cand culmile placerii.

Nimic din jurul meu nu`mi reda zambetul,
Nici macar glasul iubirii dinauntrul meu .

As vrea sa fiu un suflet necunoscut
Ce trece  peste tot purtand un scut.

Sa`mi ofere viata numai zile insorite
Iar inima mea sa sape morminte.

Oricat de macabru ar fi totul asa,
Sa pot sa fiu fericita ,sa nu mai planga inima.

Cand lacrimile`mi ineaca glasul
Si ochii mei vad doar intunericul...

Tot ce vreau e sa uit de tot, de toate...
Sa nu`mi pese, sa nu ma mai doara.

Fiindca fiecare plipa de bunatate
O platesc cat zece de pacate desarte..

Unde`i iubirea impartasita?
Unde`i inima mea dezamagita?

Nu ma mai gasesc in lumea asta...
Nu mai rasare nicaieri dragostea?!




Niciun comentariu: