Totalul afișărilor de pagină

12 august 2011

Dupa fapta si rasplata

S`a intamplat astazi...de fapt acum 15 minute...

Mergeam linistita spre casa, gandindu`ma la mii si mii de vise... la milioane de motive pt care sunt dezamagita de o anumita persoana ...cand o persoana de etnie turca( scriu asa frumos despre acea persoana pt k nu rezolvam nimic vorbind vulgar sau discriminand) si de sex masculin ma intreaba :
- Cat e ceasul... ?

Ii raspund din mers:
- Doua si jumatate.
El mai intreaba o data , iar eu raspund... La care zice apropiandu`se de mine:
-Ce bine arati.. Esti  frumoasa tare.

N`am raspuns am mers mai departe.L`am ignorat.Si apoi pune mana pe mine... Am zis ca mi s`a parut ... am ezitat o secunda sa cred ca s`a intamplat asa ceva, iar in secunda urmatoare lasa sacosa si poseta din mana si da`i frate...pumni ...si da`i...in acelasi timp i`am zis:
-Ti se pare ca semeni cu barbata`miu de pui mana pe mine ? Am eu fatza de fata usoara? N`ai altceva de facut?
Iar in urmatorul minut a cascat niste ochi la mine si a luat`o in cealalta parte .

Scriu asta ca sa stiti si voi ce fac persoanele care se plang ca sunt discriminate .. si totodata unii barbatii din ziua de azi . Nu sunt in stare sa cucereasca o fata si mananca bataie ..apoi fug .. Mi se pare ilar :))

Insa mie mi`a prins bine.. intr`o oarecare masura fiindca mi`am mai eliberat nervii din ultimile zile.. mi i`am descarcat umplandu`l de pumni pe domnul turc :D

Niciun comentariu: