Totalul afișărilor de pagină

04 iulie 2009

Desertul by Mishu`

In desertul pustiu ma gasesti pe mine
In desertul pustiu te gasesc pe tine
In desertul pustiu gasesc totul...
Gasesc nimicul... .

In caldura lui ma topesc...
Dar opresc!...Ce opresc?
De fapt incerc sa opresc topirea sentimentelor printr`un gand rece...
Insa acel gand trece..

Acum sentimentele ce erau si mai aprinse!
Deodata sunt stinse!
De cine?!
De un gand calator ce a poposit intamplator o secunda`n mine.

In desertul pustiu ma gasesti pe mine...
O simpla fiinta ce n`are`ncredere in sine.
Si totusi eu zambesc,
Iubirea`mi da putere sa pasesc.

4 comentarii:

Mihaela spunea...

oh fataaa :">
te iubesc:X :">

Oana spunea...

me 2 :> >:D< se spune k talentele trebuiesc scoase in vazut lumii ..si na cum eu alta modalitate nu am..:))) te am bagat p blog :">

Anonim spunea...

frumos :x

Mihaela spunea...

ms ms:">