Totalul afișărilor de pagină

04 iulie 2009

nu stiu ...

si as da orice sa fiu nepasatoare..

as strange inimile oamenilor in pumn ..
si nu as simtzii k sufletul ma doare.

caci in tacere e doar dorinta..

minunile exista si nu prea,
stau atat de naiva zambind in fata ta.

si trec pe langa mine clipe..

dulceata iubirii ma imbolnaveste,
fiindca mereu ..inima se vestejeste.

hhmm .. greu ,dar usor..

tot ce e simplu pare atat de complicat,
si ne e teama sa ne apropiem .

distanta face multe..

ucid sentimentele in mine
pentru a ma intarii,

dar oare uit de tine?!

amintirile ma opresc in timp..
uitand de tot ce`i bine.

dar vai .. o lacrima rasare.

si trupul inmarmurit reinvie,
primesc o noua sansa .. una la o mie.

oare ..?

am sa imbin frumosul pt dragoste,
am sa ma`nclin spre nestiinta?

ma mir si eu cand glasul mi`l aud..

chiar mai exist? sunt eu ..
sau poate`i doar un vis surd :|

3 comentarii:

Anonim spunea...

versurile tale sunt atat de profunde :(

Mihaela spunea...

da u esti...u cea din totdeauna>:D< :*

Adrian spunea...

trebuie sa fi fosrte desteapta ...stii sa gandesti..sa puii pe foaie ceea ce gandesti si iti iese bine.felicitari