Totalul afișărilor de pagină

18 septembrie 2009

Bine - Rau


Vreau sa pot face atat de multe.. insa singura nu cred k as putea sa le finalizez. E atat de important uneori sa ai langa tine pe cineva...atat de dureros e sa fi singur:|.. si nu e vorba k nu am pe nimeni langa mine sau k nu m`ar sarii nimeni in ajutor :-??.. e vorba despre singuratatea ce o simt in adancul meu ..e cv de genu`... " suntem atat de multi aici ..si atat de singuri".
Imi doresc sa pot sa mai am incredere in oameni, increderea ca ei imi vor binele ..k imi spun adevaru`.. m`am saturat de falsitatea asta ce tinde sa`mi cuprinda intreg universul :(

Nepasarea oamenilor .. rautatea lor imi ucide sperantele..si visele mele frumoase se duc pe calea uitarii.

Cum pot fii un om bun ..intr`o lume plina d rautate?:(.. cum pot trece printre dureri si chinuri pline de venin ?..cum :(..?
Sa`mi zica cineva...ce e de facut?.. de ce platim mereu pt faptele altora?!.. dc nu avem sufletele impacate? Imi vreau imima inapoi ..vindecata ... plina d iubire; k sa pot daruii din nou clipe frumoase unei persoane... sa putem ,poate, impreuna sa deschidem o noua poarta in drumul catre divinitate... fiindca iubirea`i divina.. IUBIREA ADEVARATA.

Sunt momente cand am impresia k nimeni nu ma intelege..si nimeni nu e de acord cu mine...:-??.. de ce sunt toti asa?!... de ce sa ne adaptam unui mediu plin de pacate si rautate?.. de ce nu incearca nimeni sa schimbe situatia asta?
Ar fi mai bine sa nu ne pierdem increderea in noi si in Dumnezeu .. sa ne continuam drumul catre acel bine .. binele suprem :) :X

Un comentariu:

Mihaela spunea...

uu da totul e super da nasol:|