Totalul afișărilor de pagină

18 septembrie 2009

Credinta :)


M`as putea numii CREDINCIOASA.. de fapt chiar ma numesc; si am de foarte multe ori tendinta de a da la o parte o mare parte din persoanele care fac acelasi lucru ca si mine. Dar .. in ce consta de fapt credinta noastra?!.. In Dumnezeu?! In noi ?!.. In ceilalti?... sau spunem vorbele astea doar asa ..la intamplare ? :)

Eu cred in Dumnezeu .. cred in mine..si totodata in noi .. In dumnezeu fiindca el ne`a creat , in mine fiindca sunt singura persoana de pe lumea asta in care am incredere deplina si noi ... pt ca noi ,oamenii, suntem o multime ce trebuie sa convietuiasca intr`un mediu mai mult sau mai putin placut. Daca am vrea cu adevarat nu ne`am mai lupta intre noi , nu ne`am mai uri... nu ne`am mai calca in picioare unii pe altii, nu ar mai exista bogati si saraci... am fi egali ; asa cum suntem in fata Domnului.

Daca ne batem q totii, sau aproape toti ... ca suntem credinciosi; de ce ne amintim de Dumnezeu doar atunci cand avem probleme... cand suntem bolnavi sau cand vrem sa ne ajute?!.. Daca am fi noi in locul Sau ...ce am face oare?... De ce ne asteptam ca mereu sa ne ierte, sa ne ajute, sa ne dea..sa ne iubeasca neconditionat ?! de ce nu`I acordam Lui 5 minute din viata pe care tot EL ne`a dat`o...5 minute in care sa`I multumim t existenta noastra.... pt traiul pe care il ducem ... pt familia pe care o avem... pt ceea ce suntem?

De ce s`a ajuns aici?!... noi se pare ca il consideram pe Dumnezeu UN PRIETEN BUN ... el trebuie doar sa ne ajute... sa ne dea...sa fie acolo de cate ori avem nevoie de El .. Dar pretenii se ajuta intre ei :d .. In schimb Dumnezeu nu ne cere nimic..El vrea doar sa fim buni , sa fim credinciosi ..iubitori.. El ne vrea noua binele, dar noi?! Ce facem noi?!... NE DISTRUGEM SINGURI, bineinteles, dadnd vina pe cei din jur ..si intrebandu`L pe El :" De ce Doamne?!"...


Ma numar si eu printre acele persoane care se numesc credincioase... si de foarte multe ori.. poate prea multe ori.. uita sa`I multumeasca Domnului pt tot ce are ....sau ce primeste de la viata. Fara El noi toti nu am fi fost :| Fara El nu as fi fost eu ...parintii mei , sora mea...nepotii mei ... pisicile mele ... nu ar fi fost nimic :| Sunt momente in care regret existenta anumitor persoane, dar la fel sunt momente in care realizez k fara existenta lor..eu nu as mai fi aceeasi ...



Existam k sa ne iubim ..sa ne intelegem.. dar noi facem exact contrariul :-??
De ce atunci cand intinzi mana unui cersetor si ii dai o paine... un mar .. o bomboana... el se uita in scarba?!:| Tu ai vrut sa`l ajuti...
De ce oamenii au uitat sa mai zica "Multumesc!"?
De ce iubim si nu ne este impartasita dragostea?
De ce ne facem mai rai ..si mai rai ..pe zi ce trece?...
De ce?!..De ce?!... De ce nu e totul asa cum trebuie?

Niciun comentariu: