Totalul afișărilor de pagină

05 octombrie 2009

e greu si doare


Waaa.. ce greu imi este.. timpu` a trecut parca in defavoarea mea.. imi e frica de esec.. prea frica :|..Nu`mi place k cei din jurul meu au pretentii exagerate de la mine.. vor k eu sa fac bine in ceea ce ei au gresit...sau...
Ba frate, in caz k nu au observat sunt si eu om k si ei .. si fac greseli . E firesc sa am emotii, sa ma panichez.. sa gresesc poate chiar in ceea ce e mai simplu :-??.. E logic k pt a realiza ceva trebuie sa te razbatzi ..sa lupti ; eu chiar asta fac, insa cei din preajma mea ma trag in jos prin cererile lor de perfectiune de la persoana mea.
Daca as fi mai nepasatoare poate nu mi`ar mai fi asa greu:| Dar eu nu pot fi asa.. imi pasa de cei la care tin .. de parerile lor..si chiar prea mult.

Insa am momente in care ma satur sa fiu eu aia buna.. prietenoasa.. perfecta.. si fraiera totodata k asa le fac doar lor pe plac. Unde imi sunt prietenii cand am nevoie de ei?!... cu perechea lor domle..k doar na... "fiecare are o viata a lui"..dar si eu am ...si asta ar presupune multe.. cum ar fii atunci cand ei plang sa fiu si eu busy?!...sau atunci cand au nevoie de cnva cu care sa discute?!... Unde`mi este sora.. atunci cand sufletul o cere?!... ocupata q problemele ei ... prea ocupata sa vada k am crescut si k de acum st la randul meu femeie.. si poate k sunt momente in care imi doresc s`o strang in brate si sa`i spun k o iubesc.. dar :(
Unde`mi este tatal... atunci cand am nevoie de incurajare?!... este aici ...spunandu`mi cat de usor e sa fac anumite lucruri care pe mine ma ingrozesc..

De ce nu pot cei din jurul meu .. sa ma stranga`n brate si sa`mi spuna k indiferent de repercursiunile faptelor mele...ei ma iubesc si ma sustin?!!
N`am nevoie decat de o mana de ajutor... si de dragostea lor .. ptr a trece cu bine peste toate :|

CE FEL DE OAMENI SUNTETI?

2 comentarii:

Mihaela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mihaela spunea...

io este cam departeee:( dar tot te imbratisez >:D< te pup:* si te iubesc:X :">