Totalul afișărilor de pagină

08 aprilie 2010

Acel TOT.. e un nimic


Se schimbă toate .. si străzile pe care pasesc zilnic.. si feţele celor pe langă care trec.. Iubirea nu mai există!!!.. De ce trebuie să fie totul atat de trist? De ce ?


As vrea să am puterea să schimb întregul Univers..


Cu toţii suntem dependenţi .. dependenţi de bani , de droguri, de băutură .. de prea multe poate.Dependenţa duce la disperare.. Nu`mi place .. nu vreau să`mi placă asta.


Uneori , am momente în care sunt într-o stare de deplină mulțumire sufletească.. Însă cei din jur .. privirile lor, nemulţumirile lor.. mă fac să mă schimb la 180 grade.

Sunt doar un copil ce se ascunde intr`o persoană ce pare adulta, prea devreme am deprins unele învăţături .. prea devreme .. sufletul meu a trecut prin prea multe.


Niciun comentariu: