Totalul afișărilor de pagină

09 aprilie 2010

Vineri ..



As vrea sa pot sa fiu mai deschisa .. sa pot spune ce vreau .. ce simt.. ce`mi doresc.. insa oamenii sunt rai , ar profita de sinceritatea mea.Si atunci ?!.. se mira toti .. credk eu sunt perfecta .. k sunt mai diferita.. dar NU, nu sunt altfel .. am invatat "meserie" de la ei .. am invatat sa mint , sa zambesc fals.. sa ascund iubirea se zace`n mine trista k nu poate fi exprimata.. dar , prefer sa fiu ca ei .. ca voi , toti ceilalti , decat sa fiu singura care sufera.. care plange.

Poate am sa am curajul si puterea sa mai spun "Te iubesc!" , dar nu stiu cand , cui sau cum .. mi`e teama sa nu gresesc.. Mi`e teama de mine uneori .. mi`e teama sa nu fac ceva care o sa ma faca sa regret .. Mi`e frica uneori.. sa respir.. sa pasesc.
Si totusi .. la fiecare miscare ma gandesc .. sa nu fac nimic din ceea ce ar putea ranii pe cineva. Nu`s rea, dar nici prea buna.. m`am schimbat doar din cauza celor intamplate in ultimii ani din viata mea..Fiindca... cum pot sa imi destainui sentimentele daca toti se joaca cu ele.. si cand spun toti nu ma refer doar la baieti .. ci si la prieteni , cunostinte, neamuri ..

Am nevoie de un suflet.. sa`mi fie aproape .. sa incerce sa ma inteleaga.. sa ma stranga in brate cand sufletul imi tremura.. sa ma sarute de "Noapte Buna!".. sa`mi dea acea senzatie de implinire si totodata sa fie doar al meu ! Am nevoie .. vreau .. sa cred ca esti doar pt mn .. doar al meu !!!
Poate ca esti tu ... poate ca , cu timpul o sa vad altfel lucrurile.. dar pana atunci , iti multumesc ca esti langa mine !

Niciun comentariu: