Totalul afișărilor de pagină

15 octombrie 2010

One more day









Am o problema ..una care ma roade urat de tot..:))
In seara asta eram in parc q sormea... savuram cate o tigara(fiecare avem cate un viciu , so keep quiet)..Opreste in fata o masina , mai precis un Peugeot 206 ..i think so .. eh , mi`am zis.. o masina... cand coboara de la volan..cine ?.. cine oareee? Una bucata baiat .. cunoscut amandurora(si mie si lu sormea).. acum cativa anisori statea q maiksa q chirie la casa aia veche a lu mama.. Si ma intreb... De ce asta are masina si se plimba iar eu fac un an maine-poimaine si n`am CAR?O fi asta mai bogat decat mine?... i don`t think so .. Si atunci de unde are? Pr cine a prostit?.. cui i`a dar in cap?...sau in ce Germania o fi fost plecat sa faca bani q ass`ul?..
Dar totusi...intrebarea de baaaraaaj , l`a care m`am blocat este: Unde`i dreptatea atunci cand ai nevoie de ea?...





Si ca sa inchei intr`un mod mai nice.. am sa va spun un banc, un banc care este mai mult o realitate dura.Il stiu de la un nene de la fosta munca a iubitului meu..
"Se face ca era dreptatea si s`a intalnit cu nedreptatea.Dreptatea era slaba .. murdara si infometata..In schimb nedreptatea avea de toate.... Si curioasa dreptatea a intrebat`o cum face?..La care nedreptatea o intreaba :" Ti`e foame? Hai ca fac eu cinste si iti zic si cum fac"
Toate bune si frumoase... se duc la restaurant mananca , bea... si cand chelnerul ii aduce nota ..nedreptatea cere sa vorbeasca patronul... zicand ca el a platit ceva mai devreme...Patronul il cearta pe chelner pt obraznicia lui, insa chelnerul suparat se intreaba:" Unde`i Doamne dreptatea cand am nevoie de ea?"...
Dreptatea era satula ....


Niciun comentariu: