Totalul afișărilor de pagină

28 octombrie 2010

Vorbe




As vrea sa pot zbiera...sa urlu cat pot de tare.. sa spun cat ma doare totul, sa nu mai fie nevoie sa tin totul in mine!!!
Ce e de facut cand simti ca nu mai ai putere sa treci mai departe?!..
Sunt prea sictirita de situatia in care ma aflu .. Astept momentul in care isi va face aparitia acea schimbare benefica .. benefica persoanei mele..Astept de prea mult timp.. X(
Ce e de facut?! Ce trebuie sa schimb in viata asta ca sa fie totul mai bine?.. Pentru mine si pentru cei din jurul meu ...
Cum sa fac..sa fiu mai multumita de ceea ce am .. si sa nu cer mereu mai mult, mai mult? Poate ca exista o mie si una de posibilitati, insa in momentul de fata.. nu`mi vine nici o idee..dar am nevoie de cateva.
Spun cu totii ca sunt tanara si nu am probleme.. sau ca viata mea e usoara..VORBE..:-@

Niciun comentariu: