Totalul afișărilor de pagină

22 aprilie 2009

Dragoste la malul marii.Romantic?!

As putea sa`mi dau cu parerea inainte si sa spun k cca.90% dintre voi vor raspunde DAAA :X..
Si eu faceam acelasi lucru,pana cand de curand am stat si am analizat bine situatia si am ajuns la o concluzie : cuplul face un loc romantic, nu invers. Conteaza sa va simtit voi bine acolo, nu sa aiba petale p jos...lumanari sau altele..
Clipele de vis le traim si in locuri banale .. important e sa stim sa profitam de momentele frumoase din viata, nu sa cerem luna dp cer ;)...k oricum cel care ar zice k iti va aduce luna e un mincinos ..

Deci traieste intens oriunde te`ai afla..
iubeste,respira,viseaza,danseaza si continua lista cu ce iti place tie sa faci pe lumea asta pt k tineretea e trecatoare si viata e scurta..


4 comentarii:

mishu` spunea...

sa vorbesti,sa asculti,sa dai sfaturi,sa razi cu cei mai tari prieteni:X8->

Anonim spunea...

sa fii cine vrei tu sa fii fara perdea si sa traiesti intens

frumos bravo :*

mishu` spunea...

cum ba fara perdea/:)
ia vezib-(
cu perdea fata cu perdea:x:))

Anonim spunea...

sa zambesti si sa fii multumit/a pt ca existi ..