Totalul afișărilor de pagină

15 aprilie 2009

Le multzumesc parintzilor mei


Parintii au cele mai dulci suflete de pe lumea asta.. ei trebuiesc respectati,iubiti si lor trebuie sa le multumim pana la infinit ..sa le multumim pt existenta noastra >:D<

Hhhmmm....or sa se schimbe vreodata in bine acele persoane pe care le ajut mereu...dar nu primesc nici un multumesc in schimb?!

Nu credeam k o sa spun asa ceva..dar sange din sangele meu .. ma trateaza q atata indiferenta si atata ura...si doare,fiindca una e cand te dezamageste un strain..si una e cand fratii tai te ranesc..
Ce e mai greu ..e k nu pot sa fac si eu la fel....sa fiu indiferenta..si doar eu plang..si doar eu am sufletu bucati..si pt cine?...pt ce?

Parintii de ce ne dau viatza..? k sa se bucure de noi..si sa ii facem fericiti ..la primul zambet ..prima vorba...primul pas....,dar se pare k nu aduc copii decat necazuri si vorbe grele...frang inimile parintilor q atata indiferenta..:(
Sper k eu sa nu ma numar printre copii ce`si jignesc parintii ...copii ce nu fac nimic altceva decat sa ceara....si sa faca gesturi urate ..sa dezamageasca..

Imi doresc k parintii mei sa fie multumiti de mine... si nu in ultimul rand de ei ..ii iubesc ...si le doresc numai bine si fericire.

P.S.: As vrea sa rog acele persoane care considera ca au suflet ..si k sunt copii exemplu..si sunt demni de parintii lor..sa se gandeasca cand au zis ultima oara un multumesc parintilor...un multumesc simplu...doar pt k le`a dat viata.. :)



imi iubesc parintii

6 comentarii:

mishu` spunea...

oh da cata dreptate ai:(

Ana-Maria spunea...

Existam datorita lor.

:* AnDrEeA :* spunea...

qm am zis si inainte si o voi zice mult timp de acum incolo...kta dreptate are fata asta doamne...

florin spunea...

Bravo, e bine sa-ti apreciezi parintii.

andrada spunea...

si eu le multumesc.

Alex spunea...

"parintii au cele mai dulci suflete de pe lumea asta.." ei mereu ne vor doar binele, gresesc fiindca nu stiu cum si ce sa fac uneori ...dar ne vor binele .