Totalul afișărilor de pagină

20 aprilie 2009

" el "

Fiecare vorba ce vine de la el ... pare o binecuvantare... Daca el zambeste, sufletul meu se bucura.

Schimbam mii de pareri , mii de cuvinte intre noi .. facem lucruri mai mult sau mai pootin banale, dar eu simt k sufletu`mi tresare doar cand ii aud numele :|
Si chiar daca ne ratacim unul de celalalt, dupa o vreme ne regasim si intensitatea trairilor dintre noi este mai profunda. Daca nu suntem suflete pereche ..daca nu ne leaga sentimente, de ce viata ne uneste drumurile de atatea ori?!..

Implinirea am gasit`o.. dar mi`e teama sa recunosc... mi`e teama de iubire.

3 comentarii:

mishu` spunea...

:-< :x

Anonim spunea...

iubirea bat-o vina .

georgiana spunea...

Fiecare vorba ce vine de la el ... pare o binecuvantare... Daca el zambeste, sufletul meu se bucura.

:( divin :x