Totalul afișărilor de pagină

13 mai 2009

anoTher Me



Ma inspaimanta chiar si faptele mele cand zambesc fals si nu regret.... Parca ma privesc si nu mai regasesc acel copil simplu,sincer si iubitor..naiv; iubirea si cei din jur ..viata ..toate astea l`au schimbat .
Acum vad in oglinda in fiecare zi o persoana straina..ma priveste tacuta, dar cu atata ura . Intotdeauna ne schimbam in bine sau in rau..eu nu am luat`o pe alt drum..dar parca nu mai sunt eu . Indiferenta ne raneste..ne transforma sufletul in raze de speranta ce sfasie pe parcurs orice vis. Port mereu cu mine a mea inima si totusi..uneori calc pe inimile altora cu atata nepasare.. De ce atunci inima mea nu ma doare?

2 comentarii:

mishu` spunea...

pt ca iubesti molt si esti iubita>:D< :X :*

Anonim spunea...

cu totii vrem sa nu mai suferim ...asta e motivul