Totalul afișărilor de pagină

17 mai 2009

din nou ..doar noi


suntem din nou intr`o lume doar a noastra si ne cream propriul vis.. singuratici , dar totusi avem totul ..ne avem unul pe celalalt..si asta e tot ce ne trebuie.. nu oamenii din jur ne ajuta sa ne iubim ... sufletele noastre frante dau lumii un nou ocol ..insa de data asta se tin de mana ..
si daca inainte ne numeam inimi fara continut , acum as putea sa`ti zambesc si sa stiu fara sa`mi spui k sunt iubirea ta si k mereu am fost ..doar k nu ai stiuuuut..
te`as adora prin vorbe la fiecare pas, te`as strange in brate, ti`as zambii si te`as saruta ... noi doi suntem din nou impreuna... Simte`mi inima cum bate intr`o clipa de tacere ..
simte`mi sufletul cum surade ..a scapat de durere!

ucide`mi teama de a pierde din nou ..
chiar daca esti tu..suntem noi..totul mi se pare nou!

Da cred ca nici tu nu te`ai gandit k noi ...da noi ..copii dinainte ne vom reintalnii si fara sa realizam vom strange in noi atatea sentimente.. findca trecutul e doar o particica din intregul NOI!
Avem clipe de petrecut ... sentimente de recuperat si demonstrat si totodata... avem nevoie unul de celalalt.

3 comentarii:

mishu` spunea...

ah m`ai atins la sentimeishan:X :D

dana spunea...

iubirea se pare ca e totul

Anonim spunea...

super super super