Totalul afișărilor de pagină

13 mai 2009

alt inceput?! sau alt sfarsit? ...


Poate k tot ce`i in jurul meu e o simpla minciuna pe care eu singura mi`am cladit`o atunci cand am inceput sa iubesc....si tot ce ma inconjoara. .imi aduce tristeatea..durerea.. Nici eu nu stiu ce vreau ..ce simt..de ce iubirea e atat de complicata?as vrea sa pot sa iubesc ,dar nici nu mai stiu pe cine..sa pot sa incep ceva nou ..dar viatza mea..e visul meu..si`n vis ma am doar pe mine.. Sunt clipe dureroase pline d venin care imi spulbera orice sperantza ..orice sansa...fiindca mereu cand imi doresc ceva..pierd totul.. pt k nu stiu sa pretuiesc atunci cand am..dc e asa de greu sa iti gasesti iubirea..si atunci cand o gasesti o pierzi k si cum nu ar fi fost?! atat de trist e totul..si asa de rau imi pare k nu stiu sa tin la cine trebuie.. k imi construiesc o lume a mea ..de teama k cei din jurul meu sa nu ma raneasca ..dar nu e bn asa.. fiindca in lumea mea sunt toate bune si frumoase..dar cand cobor..realizez..k cei care imi par prieteni imi sunt cei mai mari dusmani.. Si mi se rupe sufletul in doua...prefer sa traiesc departe de toti si imi e mai bn asa ..dar totusi pierd multe..ma indepartez de ceea ce imi doresc.. .si uit sa iubesc... Imi vine asa....de greu sa uit ce am iubit..si poate ceea e iubesc acum...poate k nu mai iubesc .. dar simt asa k e un capat de drum pt o iubire ce nu mai are sens..si un nou inceput ce totodata s`a sfarsit..o alta iubire...iubirea reprezinta viata ..desi nimeni nu vrea sa recunoasca asta..reprezinta rolul nostru p lumea asta..de aceea ma indepartez d lumea asta si am o lume a mea. .pt k nu mai vreau s aiubesc..pt k IUBIREA DOARE! Si totusi acum simt k ma indragostesc:X

Un comentariu:

mishu` spunea...

u pretuiesti pers pe care o iubesti:x..isa acea pers nu te pretuieste>:P