Totalul afișărilor de pagină

23 august 2009

fetele iubirea si banii


Se intreaba cu totii..ei barbatii .. de ce sunt aproape toate femeile din ziua de azi pe interes. Wow ce dilema :)) adevaru`e ca este greu sa stai 5 minute si sa analizezi un lucru, mai ales atunci cand esti barbat :-@.. Nu vreau sa critic, dar..

Bun. Am stat si m`am gandit la fiecare relatie pe care am avut`o.. la fiecare baiat pe care l`am intalnit..la comportamentul lor in ansamblu`.. pff.. mi`a dat cu virgula :))
Nu inteleg de ce aproape toti vor acel CEVA si atat :-??.. si macar de ar fi doar asta o problema.. daca le dai - iti zic pa; daca nu le dai - esti a dreaqu`, dar incep totusi sa crape pe dinauntru, pentru ca le`ai ranit...orgoliul- nu sentimentele:-j ...
Si satula fiind fata de aceleasi clisee inutile, pe care le folosesc toti ca sa o aibe, cauta sa aibe si la randu`sau un"beneficiu" ..si stii ce`i tare?!.. ca ambitia ei si dorinta de a primii tot ce vrea.. de foarte multe ori ii aduce pe baieti la picioarele sale. Si privind din afara subiectului..ce`i mai bine oare petru o fata ?!..sa fie jucata pe degete si sa sufere dupa fiecare bou ?!..sau sa fie adorata si sa`i fie satisfacuta dorintele?!.. so?... asa ajunge, dragii mei ,sa fie fata pe interes.. tot din cauza voastra ;)..
Nu spun ca as fi eu pe interes sau ca le sustin, insa am ajuns la o concluzie mai mult decat simpla: iubirea = bani la fete, iubirea = sex la baieti ;)
Ca asa "se poarta" .. Ei inseala , tradeaza ...viseaza :-j..tot noi ii jucam pe degete daca vrem :)
Pacat ca iubirea adevarata nu vine intr`un moment bun pentru doua persoane.. ea vine pe rand.. si e ceva de genu`... fata zice :te iubesc; baiatu : aha... apoi fata: te parasesc .. baiatu: te iubesc.

Si ma intreb ce rost mai are iubirea daca noi oamenii ne folosim de ea pentru a ne satisface poftele trupesti.. pentru a avea bani , pentru a ne hranii orgoliul cucerind cat mai multe persoane. Acum nu e bine sa declari iubirea atunci cand o simti [-x .. acum spui "te iubesc" ca atunci cand treci pe strada pe langa o cunostinta si ii spui "buna".
Eu personal, tot ce pot spune e ca : am iubit - am plans, am fost indiferenta si mi`a fost bine; deci trageti si voi concluzia .. si nu ma mai acuzati ca sunt falsa sau ca nu am sentimente. Am sentimente, dar prefer sa le ascund de teama unui nou esec ;)