Totalul afișărilor de pagină

20 august 2009

20 sept < despre EL >

Poate ca el nu`si mai aminteste ce semnifica data asta , dar persoana sa a insemnat mult pentru mine; si nu ma refer strict la iubire.. ci la simplu fapt ca EL m`a invatat sa ma iubesc si pe mine.. m`a trezit la realitate, m`a pus pe picioare, m`a sprijinit, m`a tinut de mana.. si a fost asa cum imi doream sa fie ;x

Nu`l pot numii suflet pereche..nu pot sa spun ca`l mai iubesc..insa tin sa`i multumesc pentru tot..: pentru clipele frumoase si unice pe care le`am petrecut langa el .. pentru vorbele sale.. pentru ca a existat candva acolo; pentru ca m`a indemnat sa fiu eu .

Si printre miile de priviri false stiu ca.. privirea lui imi spune mereu adevarul. Imi asum riscul de a fi ranita, pentru a cunoaste realitatea asa cum este, fara acele ocolisuri..

Si nu am sa te uit...
Si nu am sa te uit!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

daca a citit si el;cred ca este f fericit acum. frumos ceea ce ai spus aici.