Totalul afișărilor de pagină

13 februarie 2010

"aceeasi concluzie "


In 5 minute.. gandurile mele s`au schimbat radical, ganduri ce erau chiar despre o persoana anume.. persoana ce era prezenta langa mine.
In prima faza imi aminteam momentele frumoase petrecute impreuna, poate ca gesturile lui m`au facut sa imi amintesc de tot ce am avut , dar ceata ce`mi acoperise morala.. s`a stins .. si mi`am dat seama ca .. oricat de mult imi place sa visez.. e mai bine sa fiu treaza si distanta. Fiindca la un moment dat .. toti sunt la fel ; si totodata diferiti . Insa diferentele le facem tot noi .. prin comportamentul nostru.
Daca la inceput regretam ca nu am stiut sa`l pretuiesc atunci cand l`am avut , acum realizez ca asa a fost sa fie.. ca oricum ... daca exista ceva intre noi .. va exista mereu si intr`o buna zi ne va aduce din nou impreuna... asa cum poate mai mereu ne`a unit drumurile si gandurile.

Imi multumesc mie , ca acum ii pot zambii fara sa`mi pese .. si ca nu ma intereseaza ca inainte orice gest sau orice vorba.

Stie si el , stiu si eu; NU SUNT ca celelalte , prin simplu fapt ca eu accept persoanele la care tin asa cum sunt, nu incerc sa le schimb; le sustin si le ajut daca este nevoie.
Dar ce facem cand eu ma schimb?! Ce faci tu ?.. Daca tii si tu la mine, faci la fel .. ma sustii si ma accepti asa cum sunt.

De ce se numeste postarea "aceeasi concluzie"? pt ca am ajuns la aceeasi concluzie .. daca vreau ceva cu adevarat : am , realizez , primesc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bravo :) Chiar ma regasesc .