Totalul afișărilor de pagină

25 februarie 2010

liebe stirbt nicht .. :-j

Am spus de prea multe ori ca o sa trec mai departe .. o sa sterg o parte din trecut si am sa`mi formez noi idealuri si noi sentimente .. De aceea cred k a sosit timpul sa fac tot ceea ce am spus de atatea ori .

Da, ti`am spus candva sa te gandesti bine.. ca o sa ma pierzi si o sa`ti para rau . acum ma privesti si ma vrei doar pe mine; insa regret baby .. a trecut timpul tau . Timp pe care tu ai ales sa`l petreci mai mult singur decat cu mine ; tocmai datorita acestui fapt eu iti spun bye-bye..Imi pare rau ca ai sufletul inecat in lacrimi .. dar nu ma mai intorc .. nu mai vreau acel NIMIC, de fapt nu mai vreau nimic din tot ce enumeri acum ca imi poti oferii.



Oricat de mare este dragostea ce ne`o purtam unul celuilalt, relatia noastra nu`si are rostul..

Niciun comentariu: