Totalul afișărilor de pagină

23 februarie 2010

Schmerz


Eu plang ca o fraiera .. cad lacrimile asa fara sa le dau eu voie .. Si Ea? Ea spune ca motivul pt care eu nu am mai avut o relatie de lunga durata (dupa cea de 4 ani) se datoreaza faptului ca baietii sunt plictisitori :-j Mda , ms de sfat . belea.

Am nevoie de o vorba, de o strangere in brate .. de o incurajare`n plm.. dar nu primesc decat durere.
.


Cui sa`i cer alinare?! Cine sa ma incurajeze?! Tind sa cred ca totul s`a transformat intr`un desert in care nimeni nu vede pe nimeni , nimanui nu`i pasa...
Nu are Ea nici o vina , ca situatia este cum este... dar cateva cuvinte ar fi putut schimba multe intamplari din viatza mea.. cateva vorbe spuse la momentul potrivit. Am nevoie de ceilalti, fiindca m`am saturat sa le traiesc eu pe toate k sa pot invata .. sincer! Mie nu mi`a zis nimeni ce e viata, ce este iubirea , ce presupune o relatie , ce inseamna libertatea sinelui .. etc. Si atunci cum dreaq` sa nu " ma lovesc cu capul de zid"? Poate ca nu as fi inteles multe candva , dar pusa in fata situatiei as fi actionat diferit; n`as mai fi pierdut multe dintre persoanele la care tin , as fi fost poate mai plina de incredere si viata mi s`ar fi parut mai rozalie.Dar cred ca e prea frumos.. tot ce spun e doar un vis .. ce nu a vrut sa fie.


Nu vreau luna, nici macar o stea..
Vreau un suflet,
Care sa vegheze la viata mea.
Nu vreau palate o mie..
Vreau iubirea "printului"
Sa`mi fie destinata mie..
Nu vreau o noua viata..
Vreau fericire,
Sa pot rosti cuvatul :implinire de sine.


Si poate o sa`mi treaca.. poate o sa si uit ziua asta.. poate si multe din trecut; insa eu voi ramane la fel .. voi fi doar un alt suflet secatuit de speranta , ce cauta cu disperare alinarea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cat de trist :( si atat de real.