Totalul afișărilor de pagină

24 noiembrie 2009

durerea infrange dorinta


fumul acopera durerea
ce străpunge toata speranta mea..
sufletul meu cere indurare
vrea sa imblanzeasca tristetea.

iubirea sta ezoterica,
cuprinzand un intreg univers
se scufunda`n uitare..

dar zgomotele trezesc interesul
si sentimentele se`nfioara,
cand el isi face aparitia .

gandurile mele se rastoarna
pana si dorinta capata viata..
totul e atat de deosebit,
dar teama ramane lucida.

freamatul inimii incepe sa planga
nu se mai increde in destin..
si alunga incert pasiunea.

inocent glasul incearca sa spuna
ca vrea sa ma paraseasca,
dar constiinta il tine aproape.

pana si lacrimile il gonesc departe.
el insa e preocupat de tot ce e obscur,
deci ramane aici suferind.

angelic zambetul dobandeste
noi puteri ce intaresc inima.
impozant si fara mila
atrage dorinta de partea sa.

3 comentarii:

Mihaela spunea...

=scuns,=nesigur,=impunator :">

Mihaela spunea...

ascuns* :D

Oana spunea...

da da dsoara... dupa ce ti`am zis eu :))