Totalul afișărilor de pagină

07 martie 2010

One Usual Day


Am atatea de facut :| si doar cateva ore la dispozitie :-??.. dar am sa ma descurc asa cum am facut mereu :)
Ocupata fiind cu treaba, trec zilele pe langa mine si eu nici nu apuc sa le salut..insa gandurile nu mi le poate ocupa nimeni ..Mi`au trecut atatea prin caapsoru`asta. Si sincer, nu spun ca am sa le duc pe toate la bun sfarsit... dar macar am sa incerc :D
Imi lipseste doar iubirea dupa care tanjesc de cand ma stiu , iubirea de la parintii mei.. Zambetul lor.. Alinarea lor...Poate un simplu cuvant m`ar schimba total.. dar :-?? n`am ce sa le fac , asa sunt ei.
Tristete?!... n`am asa ceva.. am uitat`o pe unde am mers.. am dat`o la altii.. nu mai aveam nevoie de ea. M`am mutat in echipa fericirii :X
Stau acum , si realizez k in loc sa`mi ocup timpul cu ceea ce am d facut pana la 5:30 dimineata(cand plec la munk).. eu scriu pe blog. Poate k am simtit nevoia sa mai spun cateva cuvinte, nici eu nu stiu .

Btw, "prietenii" mei.. "iubitul"meu .. totiiiii sunt ocupati frate :)) imi place k mereu se adeveresc vorbele mele:)

Pupiiii :*:*:*

Niciun comentariu: