Totalul afișărilor de pagină

08 februarie 2013

Pentru Mya, fetita mea dulce!!

De n-ai exista tu,
N-as avea de ce sa exist nici eu.

De nu ti-as vedea zambetul dulce in fiecare zi,
Nu as mai avea pentru ce ma trezii.

Sufletul zbiara in noaptea mult prea tacuta,
Dar eu te iau in brate si disperarea e trecuta.

De n-ai fi tu,
De ce as mai fii eu ?

De as vrea ceva mai mult,
As fii un cantaret mut.

Oamenii sunt fiinte perfide,
Ce ar scoate tot ce e bun din mine.

Stii,nu gaseam motiv ca sa traiesc,
Dar mi te-a dat Dumnezeu si..TE IUBESC!!

Esti ingerul ce pazeste visele mele,
Tot tu imi alini din suflet durerile.

Inima imi plange cand privesc in jur,
Dar pentru tine, orice as putea sa indur.

Pentru ca tu...
Tu esti parte din mine,
Tu ma iubesti neconditionat,
Tu esti sufletul meu curat,
Tu ma faci sa zambesc,
Tu esti unica mea iubire,
Tu esti singura care conteaza, ..
.....singura care merita....

Niciun comentariu: