Totalul afișărilor de pagină

17 iunie 2009

Lumea Falsa

si parca sunt perioade, din viata mea , cand simt ca totul ma trage in jos.. parca toate persoanele din jurul meu sunt fericite...zici ca mergem pe cai diferite :(

sufletul inca mai indura..dar de ce sa am mereu cate o perioada dura?!..

nu gasesc sentimente in mine decat pentru oamenii rai..oamenii lipsiti d inima... si e trist, nu doar dureros..e trist tare tare.. dar nu`mi permit sa vars lacrimi.. fiindca lacrimile sunt parti din sufletul meu .:|

sunt momente in care imi doresc atat de mult sa iau pe cineva de mana si sa`i spun :TE IUBESC!
DAR PREFER SINGURATATEA INTR`O LUME ATAT DE FALSA.. unde toti spun te iubesc fara sa simta... unde acest te iubesc nu mai inseamna nimic..fiindca oamenii spun prea multe minciuni ..de aceea ne afundam intr`un infern..si toti se uita`n jur atat de mirati..crezand ca ei sunt perfecti..ca`s curatii ..

ar fi asa de frumos...ar fi ca intr`un vis..daca am invata cu totii sa iubim cu adevarat ..daca nu am mai spune te iubesc la intamplare.. daca nu am mai mintii ... dar se pare ca oamenii isi doresc sa traiasca in pacat . insa la sfarsitul vietii vor privii in urma...regretand tot ce era frumos , dar ei si`au refuzat..regretand lucrurile simple pe care nu le`au facut ..fiindca erau prea disperati dupa bani..faima..si fals..

4 comentarii:

mishu` spunea...

te iubesc:x si o simt:"> :P

Anonim spunea...

oamenii astia ..si cand te gandesti ca si noi suntem tot oameni :-<

Anonim spunea...

viata e si buna si rea. trebuie pur si simplu s-o traiesti, nu e bine sa te strezi decat pentru tine. pup

gabitZa spunea...

sunt momente in care imi doresc atat de mult sa iau pe cineva de mana si sa`i spun :TE IUBESC!
DAR PREFER SINGURATATEA INTR`O LUME ATAT DE FALSA..


foarte adevarat.