Totalul afișărilor de pagină

21 iunie 2009

Si e atata liniste si pace...si norii parca`mi zambesc.. nedumerita privesc in jurul meu si nu inteleg cum de dintr`o data tot negrul raului s`a transformat intr`un alb pur..
Insa din spatele unei usi apare EL.. si zambetul sau se`ntalneste cu al meu.
Totul se invaluie`n mister si necunoscut..findca pasesc pe carari neumblate si cunosc din nou sentimentul iubirii; si e atat de frumos atat de aparte,poate imi e greu si mie sa cred sau poate e un vis.. daca e realitate vreau sa`ti multumesc ca ai aparut..daca e vis ..vino mereu la mine`n noapte ;x

5 comentarii:

mishu` spunea...

suuuper:X
asteapta`ma ca vin:>

Oana spunea...

sa mergi si tu cu 120/h macar ..k stii k nu`mi place sa astept =))

Anonim spunea...

daca e realitate vreau sa`ti multumesc ca ai aparut..daca e vis ..vino mereu la mine`n noapte ;x



imi place :* bravo.

GeoRge spunea...

superb articolul asta . mirabolant . pup

adelin spunea...

vrei sa vin?