Totalul afișărilor de pagină

23 iunie 2009


ma pierd de lume si de tot..ma pierd de sentimente..de teama..

si nimeni nu ma gaseste, nici macar eu .

pierduta inauntrul meu pentru totdeauna astept .. si ma intreb zilnic ..din secunda in secunda...ce astept?! de atata timp..

dureros e faptul k nu`mi mai aud sufletu`nici plangand ,nici suspinand ..si am impresia k l`am pierdut in drumul meu.. daca nu mai plange si nu mai suspina ...nu`l mai am?1 sau in sfarsit este implinit si el..?..poate k linistea a facut sa rasara mii de noi adorarii si vise, poate k sufletul meu nu mai arde..nu mai plange .. ci spre perfect fuge.

mai lasa`mi macar un minut sa`mi dau seama ce`i cu mine.. si promit promit k am sa ma regasesc doar pentru tine.

3 comentarii:

mishu` spunea...

oh poza aia8->
textu nu mai zic:x

gabitZa spunea...

"mai lasa`mi macar un minut sa`mi dau seama ce`i cu mine.. si promit promit k am sa ma regasesc doar pentru tine."

Se spune ca mereu finalul trebuie sa contina ce este mai frumos fiindca aceea e ultima parere a celorlalti ..tu ai reusit fff.bine asta.

Anonim spunea...

frumos tare :)