Totalul afișărilor de pagină

06 iunie 2009

traind

Si zambetele uneori au tendintza sa ma raneasca....
fiindca sunt zambete ce vin cu atata indiferentza din partea celor pe care`i doresc aproape...si vreau sa ma iubeasca..

Orice clipa trecuta e totodata un nou inceput..un nou chin
fiindca stiu sa culeg din toate faptele mele greselile,k mai apoi sa ma pot oprii cand iubirea va bate din nou la portile inimii.

Si trec zambind si chinuindu`ma printre lacrimile cerului
fiindca stiu k lacrimile mele sunt mult mai dureroase..si`mi lasa pe suflet rani mari ..ce nu pot fi vreodata armonioase..

Doresc un nou inceput...o pace pentru viata mea...
fiindca durerea nu`mi place ...tacerea ma`nspaimanta,iar iubirile din calea mea...pleaca si imi lasa inima franta.

Si ajung in inima tristetii stabilindu`ma pt un timp
fiindca doar cunoscand totul am sa pot trece mai usor peste orice..am sa sufar acum si pt mai incolo ..am sa plang dar am apoi voi zambi ...

Niciun comentariu: