Totalul afișărilor de pagină

27 iunie 2009


si as face orice doar pt tine...insa am momente cand imi e frica ..de ceea ce ne inconjoara.. fiindca oamenii pot fi atat de rai ..
disperarea o poti citii iubire`n ochii mei , fiindca TU stii ce vrea inima mea..stii ce si cand sa spui ...stii ce simt.. si atunci cand mint , tu stii!

as vrea sa fim doar noi: EU ..TU, fiindca fericirea ne este interzisa ..

insa in urma la tot ,ramane sperantza ca dragostea invinge orice.


doar noi , tinandu`ne de mana, vom putea sa`i dam pe toti la o parte..sa fim fericiti si sa facem visu` sa fie o realitate aparte.. o realitate a noastra ..ca un basm ..eu printesa ,tu print.. doar noi in regatul nostru.. regatul iubirii ;x


si nu`mi mai trebuie nimic ... te vreau doar pe tine ...

2 comentarii:

Mihaela spunea...

vreau si io sa am regatu ala:x 8->

Anonim spunea...

frumos,foarte frumos :)