Totalul afișărilor de pagină

04 iunie 2009

din adolescenta :">

Daca te voi ierta, ma vei iubii?!... Daca as uita, vei intelege?! Vei intelege ca ai gresit?.. Mi`as dori sa fie diu nou k inainte, sa fim din nou cei doi indragostiti, sa fiu din nou naiva ce avea incredere in tine.

Sa`mi zambesti mereu, sa ma saruti cu buzele tale fierbinti, sa`mi spui ce mult insemn pt tine..Stiu ca ma minteai , dar erau minciuni ce ma faceau fericita, ma faceau sa cred k sunt iubitaaaa ;x...
Fiecare ora alaturi de tine parea o clipa, iar acum fiecare clipa fara tine imi pare o eternitate.Ti`am daruit iubire , am incercat sa`ti arat cet de mult te pretuiesc.As vrea sa vii din nou la mine...sa`mi spui k ma iubesti.. Nu mai vreau suferinta, nu mai vreau sa plang, nu vreau sa te urasc..
Si tot ce ai zis gresit...si oricat m`ai ranit... las totul la o parte.. fiindca iubirea adevarata e pt totdeauna si nimeni nu ne desparte..


Eu te iert, te iert pt k te iubesc...

Niciun comentariu: