Totalul afișărilor de pagină

28 martie 2010

About Life !.. It's EASY..



Life is at a crossroads..

Trecem printre atatea vieti, printre atatea suflete.. indiferenti, pasivi sau poate chiar admirand. Insa uitam ce`i mai important .. De Noi!

Nothing is like you..
There's nobody like you..

Cele mai frumoase momente sunt rasariturile si apusurile de soare, zambetele copiilor mici si noptile petrecute in doi.

Is bizarre.
This room does not know me anymore..

Am fost acolo mereu , unde am crezut ca imi este locul.. se pare ca am gresit!


De ce sa mai stau ?!.. Intr`o lume in care toti imi sunt straini? Ai nu am pe nimeni , nimeni care sa ma iubeasca si sa`mi arate asta! Vreau sa`mi exprim sentimentele fara teama.. Vreau liniste in jur si dragoste in suflet. Singurul meu refugiu imi e gandul..doar gandurile mele mai sunt sincere..
Imi doresc atat de mult sa ma regasesc, sa`mi reintalnesc speranta si visele. Tind sa cred prea des in lucruri , fapte si oameni falsi.. sunt prea buna cu toti din jur, prea naiva.
As vrea sa pot inchiria cateva zile din viata altora , fiindca asami`as schimba opinia despre realitatea mea..inspre bine sau rau, dar mi`as putea face si alte idei despre viata!

Niciun comentariu: