Totalul afișărilor de pagină

30 decembrie 2009

Pt k imi permith :D

Sunt o visatoare ..!!! Stiu .. si`mi place , pentru ca eu lupt pentru implinirea dorintelor mele..
Cei din jur sunt doat mancatori de kko ... Invidia le inunda mintea numai q prostii . Ma inspaimanta vorbele lor fara pret , au impresia k doar ce spun ei conteaza :-@ fuck ma.. !!

Am sa calc pe gandurile lor inutile si am sa realizez multe.. doar pt k asa vreau eu . Nu vreau sa jignesc, dar nu ma lasa sa fac un pas k ii vezi comentand :-L..fratee X(.. Nu contatzi !!! Si va venii , cat de curand , ziua cand o sa am tot ceea ce am zis .. si voi - ei .. veti spune k st plina d figuri sau m`am ajuns si mi`am luat grade... ei bn ..nu`i deloc asa.. am fost aceeasi Oana si voi fii... si daca nu am sa raspund la criticile aduse de voi la adresa mea.. nu inseamna k am aere ci simplu : M`AM SATURAT DE OAMENI PROSTI ..OFTICATI si PLINI DE VENIN .. fara rost .

S`au dovedit am fii prieteni exact aceia la care ma asteptam mai putin .. Ei merita tot respectu` meu ; gen : Jos palaria .

Un comentariu:

Mihaela spunea...

si eu?:">