Totalul afișărilor de pagină

05 ianuarie 2010

dOar aZi


Imi place perioada asta a anului , cand toti st imperecheatzi q cnva .. k de revelion n`au petrecut singuri ..:-@... k a trecut ziua mea..si mai vine una :)) tot a mea k imi permith ... dar totusi persoanele pe care le consideram importante nu au fost prezente aici ..langa mine.. Si tot asa mai departe.

Eu nu vreau decat putina singuratate .. sa ma pot gandii in liniste .. in linistea sufletului meu, sa caut adanc .. poate mai gasesc o sfarama de dorinta pt a continua.
Visele ma acopera si`mi lasa inima franta bah .. m`am saturat de voi!!
Pentru ce va numiti prieteni ?!.... pt ce existati in viata mea?!... Iesiti dreaqu`:-&

Si chiar daca el imi apare`n fiecare vis.. si chiar daca acum sta strans in bratele ei ... eu am sa continui sa pasesc mandra si plina de viata , fiindca stiu k intr`o zi curva lui o sa`l lase... :-j Iar eu o sa fiu departe ..si la propriu si la figurat >:)

4 comentarii:

VeCiniKuL spunea...

"curva lui o sa-l lase" :)) ai fost tare ....dar totusi poate o lasa el inainte,nu ai de unde sa sti niciodata.

Oana spunea...

da, eu nu am de unde sa stiu .. doar el stie ce vrea (insa nu si cui ii pasa intr`adevar de el)

Anonim spunea...

Asteapta tu s-o lase :)) . Asa spun toti :-j .."ca o lassss"..

Oana spunea...

Am renuntat eu la "El" .. pana sa`l lase curva >:) k asa fac fetele destepte Vecinikule ;)