Totalul afișărilor de pagină

18 ianuarie 2010

alter ego



Sunt invinuita prea des k nu mai stiu ce e iubirea..prea des k nu mai am inima si sentimentele`s pierdute. dar cei care spun asta nu stiu .. k sufletul meu a fost candva inecat in lacrimi .. a supravietuit ,dar de atunci nu mai vrea nici sa se plimbe pe malul durerii.. de frica lacrimilor mistuitoare.
Dar totusi, asta nu inseamna k nu am suflet sau k nu iubesc...k nu sufar sau k nu plang.. dar ma lupt cu mine pt a`mi apara sufletul .

Indiferenta ma fereste de multe, poate ma face si sa pierd. Insa eu stiu un lucru sigur , cand iubesti cu adevarat .. iubesti persoana pt ceea ce este ea , nu pt ce ai vrea tu sa fie.
Si da, am momente de slabiciune ..in care incep sa ma atasez de anumite persoane .. momente in care simt ca ma indragostesc ; atunci .. ma retrag in carapacea mea, asteptand sa`mi treaca .. fiindca iubirea uneori poate fii o boala; atunci cand persoana pe care o iubim frange inimi fara sa`i pese.

Deci sunt eu si totodata contrariul meu ..
sunt alb si negru ,
bun si rau ,
iubitoare si indiferenta ,
plang si zambesc ,
detest si ador..
sunt .. ca si voi ..
un simplu om .

Eu cel putin am curajul sa spun sincer ca asa sunt ..



In momentele mele.. muzica mi`e singura prietena.. doar ea imi mai atinge inima. So listen to this..



Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing
Asculta mai multe audio Muzica">

4 comentarii:

florin spunea...

Tu , esti tu . si asta e tot ce conteaza .

GeoRge spunea...

"Indiferenta ma fereste de multe, poate ma face si sa pierd."

Scrii lucruri atat de adevarate , am ramas mut.Bravo!

Anonim spunea...

belea

Anonim spunea...

:X