Totalul afișărilor de pagină

29 ianuarie 2010

Run



Toate s`au schimbat , nu mai par atat de inteligibile..

Ne`am schimbat cu totii conceptiile, in timp ..
Nu mai avem suflet .. nici glas .. nici lacrimi , incercam sa fim cu totul alte persoane
.


Fugim de noi , in goana dupa bani ..
Fugim de viata !

In nestiinta ne scufundam prea des. Oare exista stare mai trista?!

Acele fiinte fetide, fiinte false si pline de ferocitate.. care se etaleaza prea des cu eticeta de prieteni buni , prieteni de suflet au inceput sa`mi provoace repulsie.

Respingand ideea de a fi doar o alta in lumea asta mare , tind sa realizez lucruri marete . Poate simplitatea lor se regaseste tocmai in miezul notiunii, pacat .. noi mereu cautam raspunsul exact acolo unde nu trebuie.
Pasesc lin , de teama drumului ce pare a fi pavat cu stari de stenahorie, ma indrept spre inovație. Incerc , nu am ce pierde; dar daca as pierde ceva vreodata.. n`as regreta.. asa a fost sa fie!

Si da, stiu!.. nu o sa am parte de tot ce`mi doresc, dar daca eu nu ma straduiesc sa schimb ceva din nimicul ce`l intalnesc zilnic , ce scop as avea.. ?! ce fel de persoana as fi ?! Un om oarecare , un om las.. pt ca asa se numesc cei ce se multumesc cu nimicul de care au parte ..

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fight :x

Anonim spunea...

Fugim , de tot ce ne inspaimanta.