Totalul afișărilor de pagină

07 ianuarie 2010

o alta zi .. importanta




stand la o cafea , un suc si o tigare .. pe balconul casei mele ..admiram peisajul alaturi si unicii mei prieteni .. pisicii mei :x.. Trece un nene , nu`l cunosc, probabil vecin .. se uita /:) zici ca`i afumam lui plamanii :-j... nu m`am stresat de existenta lui .. ascultam muzica dp tel ..:x traiam versurile fumand linistita .. k doar le`am dus doru`tigarilor vreo 5 zile :|.

dupa aproximativ 10 min ,mai trece una bucata fiinta de sex feminin .. pe asta o stiu :>.. o babaciune de vreo 60-70 de ani care arata k si cum ar fiiiiii mooarttaaaa... se uita ..zice :
"Buna , ce faci?"..
[ lol babooo.. ]
eu :
" bine :>.. ma bucur de soare "..
ea se stramba :-??
ce dreaqu or avea frate ? :-??..

Whatever , astazi au inceput sa`si aminteasca si "prietenii" de mine.. credk le`a sunat cunoscuta sarbatoarea de Sf .Ion ..si au zis "baa si p`aia o cheama Oana"..k nu multi stiu k pe mn ma cheama IONELAAA.. bineinteles daca ar fi ascultat vreunu ceea ce eu spun ..ar fi stiu k nu ma cheama Oana , ci Ionela. De parca ar avea vreo valoare pt ei parerea mea :-j..

Si uite asa... frumos si unik .. in stil mareee.. am petrecut eu de Sf.Ion :))
Timp din ziua asta mai e.. si am sa`l petrec frumos, nu k pana acum .. o sa fac doar ce vreau eu >:).
Oricum.. suna :-@ altu ...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna faza cu` baba :))

Anonim spunea...

Cat de aparte ai inceput sa scrii de la o vreme, diferit ..
Te-ai schimbat , probabil, cu totii o facem. pup