Totalul afișărilor de pagină

26 ianuarie 2010

Beautiful Day


Zambesc frumos ,
Zambesc dulce ,
Zambesc de fericire ..

Belea må, chiar ma simt bine :D. Parca nu mai am nici o grija.. nimic :-??
E a 3a noapte nedormita... si totusi nu`mi e somn.. st plina de energie :D.
Cu greu .. cu usurintza toate trec .. dc sa ma stresez eu pt toate?!..

Cele mai frumoase clipe ale vietii sunt alea in care inima incepe sa bata parca pt prima oara. Pentru o persoana noua.. pt o persoana din trecut.. Nu conteaza pt cn .. conteaza k bate :X

Pot sa spun k astazi ..adica ieri .. adica astazi si ieri :))) a fost o zi frumoasa! lucruri marunte i`au dat o aura aparte zilei .. vorbe .. fapte .. intamplari poate lipsite de importanta . s`au adunat sa`mi insenineze ziua si noaptea .

Ma simt implinita .. dc?! n`am raspuns la intrebarea asta...

Si trebuie sa mai precizez un lucru , pt k m`am grabit si a trebuit sa editez postarea:">.. greseala mea :x La Multi Ani Alina !!! La Multi Ani Sis` >:D< .

3 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani lu`surioara tha :*..

GeoRge spunea...

E bn sa ai zile bune :d

Anonim spunea...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel