Totalul afișărilor de pagină

10 ianuarie 2010



Mi`a ajuns`bwå.. GATA!! vreau bani ..ce criza masSi si alte motive lipsite de valoare?!..

Totul depinde de noi .. fiindca suntem oameni si pt a supravietuii ... facem orice.
As vrea sa continui sa sper..sa visez; dar oare fac bine?!...

De ce sa traiesc facandu`mi atatea griji .. atatea planuri ?!.. poate k maine nu o sa mai fiu :(...si pt ce atatea vise?..pentru ce..?

Imi doresc multe , dar am din ce sa le fac.. datorita parintilor mei :). Va multumesc !
Nu sunt pe lumea asta multi parinti k ai mei .. Da stiu .. multi o sa ziceti "Asa zicem q totii"..nu frate , ai mei chiar st minunati , ei ne ofera ce e mai bun .. si pastreaza ce au , lupta sa pastreze tot pt noi :x . Nu ai cum sa nu`i adori ;x... doar daca esty fara suflet .. si spre regretul meu , sunt multi fara suflet pe lumea asta.

Va trece timpul , vor trece poate multe, dar eu sper si trudesc sa`mi fac parintii mandrii
:x

Un comentariu:

Anonim spunea...

Criza masii :))