Totalul afișărilor de pagină

11 ianuarie 2010

recunosc

n`as vrea sa fiu doar o simpla amintire .. pt tn.

sufletul meu zambeste si plange in acelasi timp , simte ceva nou .

in urma ta eu am ramas, dar tu nu stii .. k iubirea exista si e doar pt tn.

doare, indiferenta ce s`a asezat intre noi , distanta asta .

am nevoie de vorbele tale, de glasul tau , de clipele noastre!

si lacrimile ma inunda, vin asemenea unei tornade .. si nu apuc sa fug de ele.

mi`e greu .. din ce in ce mai greu . fara tine :(

nu pot , nu stiu de ce, sa pun punct celor intamplate intre noi ;
nu pot , sa te uit si sa ma gandesc la altcineva;
nu pot , nu vreau ..

RECUNOSC, te iubesc !!! :(

dar recunosc in vorbele scrise... scrise doar aici .. unde tu poate nu te vei uita niciodata, sau poate nu vei stii ca despre tine vorbesc...

drumul spre tine nu l`am uitat , as vrea sa`mi mai intalnesc pasii pe strada ta ..

zambetul tau , atat de copilaros si nevinovat , sa`l intalnesc ..
zambetul tau , privirea ta :|


poate voi reusii sa nu te mai iubesc !

2 comentarii:

florin spunea...

E bine ca recunosti ! :*

eliza spunea...

ma regasesc in cuvintele tale .. cu totii iubim .. e greu .