Totalul afișărilor de pagină

12 ianuarie 2010

stuff





Trec zilele .. si minutele.
Urmele tale se usuca ...

Dar sentimentele nu .

Nu`mi trebuiesc dovezi , nu vreau nici vorbe. Glasul tau atinge inima mea.
Uneori e prea complicat , dar totul are o rezolvare cand doresti ceva cu adevarat. Te am in viata mea , asa cum am visat ; dar nu stiu sa te pastrez .. greseala mea.Tot ce spun suna a poezie .. sunt simple cuvinte din inima .. nu creatii pentru a impresiona pe altcineva, caci eu scriu pt tn .

[...]
El pleaca privirea si suspina spunand:
- ce stii tu despre iubire?
ea inmarmurita :
- nu definesc in cuvinte ce simt ..
el :
- dar nici nu stii sa arati !

[ ...]

Cand persoana iubita iti reproseaza ca nu stii sa ii arati ceea ce simti pt ea.. ce poti sa faci ?!
Da, iubire.. Spune`mi tu .. Ce trebuie sa fac?.. Caci eu nu stiu .. Tot ce stiu e ca sufletul meu te cheama , te iubeste !

2 comentarii:

Anonim spunea...

Uoff iubirea, ne da atatea dureri de cap :| prea multe, prea des.

Anonim spunea...

e greu :x dar frumso ce ai scris.